Města

Pohřebiště

Pohřebiště je vybudováno na zbytcích kdysi známého města Los Angeles. Ve městě žije několik skupin obyvatel (Následníci Apokalypsy, Blades, Gun Runneři …) V Adytu si dejte pozorna regulátory, pokud se vydáte ke Gun Runnerům určitě si dejte pozor na Párače, jestli nechcete neustále ničit hordy páračů je třeba zabýt jejich matku a zničit vejce.

Vůdci – Nicole – Centrum; Gabriel – Tvrz; Zimerman – Adytum …
NPC – Katja
TH – Nicole
Questy – Opravit hydrofarmu pro Adytum, Najmout Katju, Získat zbraně pro Blades, Zlikvidovat párače, Osvobodit Adytum
Odměna – Vylepšení zbraní, 200exp., 1000exp., sleva u Gun Runnerů, 2000exp.


Bratrstvo Oceli

Základna jedné, v pozdější době velmi rozsáhlé a vlivné vojenské organizace, zde naleznete tu nejlepší předválečnou techniku (Energozbroj…), dále si tu můžete nechat upravit pár vlastností…

Vůdci – Generál Maxson a rada starších
NPC – n/a
TH – Maxson, Rhombus, Vree, Cabbot
Questy – Stát se zasvěcencem, Zachránit zasvěcence v Hubu, Opravit Energozbroj, Přesvědčit starší, že potřebuješ pomoc dostat se do Základny, Říct Maxsonovi o Základně Supermutantů
Odměna – 2000 exp., 500 exp., 500 exp., 1500 exp., 1500 exp.


Hub

Centrum obchodu, karavan a největší město Falloutu 1, pokud potřebujete prodloužit životnost vašeho Vaultu můžete si nechat od překupníků dopravit vodu „až do domu“, jestli-že, rádi cestujete nechte se najmout karavanou. V Hubu také poprvé potkáte legendárního Harrolda.

Vůdci – Městu vládne Městská Rada – 2 zástupci z každého kartelu: Kupci s vodou, Far Go Traders, Crimson Caravan
NPC – n/a
TH – Decker, Harrold, Jain, Butch, Loxley
Questy – Zbavit se Jain, Zbavit se Darena Hightowera, Rozluštit záhadu zmizelých karavan, Ukrást kupcům z vodou náhrdelník, Zajistit zásobování Vault 13 vodou od kupců, Zabavit se Deckera, Vydírat Boba, Vyčistit Irwinovu farmu od nájezdníků
Odměna – 700 exp. , 600 exp. , , 1000 exp. , 500 exp. + Elektronický paklíč, 1000 exp., 1400 exp., 500 exp. + Pravidelné splátky, Unikátní pistole


Junktown

Na smetišti si můžete konečně trochu zařádit, můžete si vsadit na zápasy zajít do kasina nebo se jen tak poflakovat po místních barech (Skum Pitt), každopádně před vstupem do města schovejte bouchačku, místní lidé to neradi vidí.

Vůdci – Killian Darkwater
NPC – Tycho, Dogmeat
TH – Killian, Gizmo
Questy – Zbavit se Gizma, Najmout Tycha, Pomoct Killianovi zastavit vraha, Dostat z Gizma přiznání, Zabít Killiana, Najmout Dogmeata, Dostat se do Killianova soukromého sejfu, Zachránit Saulovo a Trishino manželství, Připojit se k Lebkounům, Získat důkaz proti Lebkounům, Zachránit Sinthii, Dostat z Sherry přiznání
Odměna – 600 exp., 100 exp., 400 exp., 500 exp., 600 exp., 100 exp., 500 exp., 250 exp., 400 exp., 300 exp., 1000 exp. (400 exp. při násilném řešení), 500 exp.


Katedrála

Takový malý, útulný kostelík v prostřed rozvalin, sídlo nenápadné mírumilovné sekty (Děti Katedrály), než navštívíte přítele Morphea naražte si kápy a až si pokecáte tak ho nezapomeňte odprásknout a sebrat klíč, pak můžete vesele navštívit našeho Playboye, samotného vůdce není nic lepšího než ho přemluvit aby se sám ukončil.
Vůdci – Richard Grey (Vůdce)

NPC – n/a
TH – Vůdce, Morpheus, Laura
Questy – Zlikviduj Morphea, Získejte informace o vojenské základně, Vypusťte vězně, Přesvěčte Gideona, aby vám půjčil svou „korunu“
Odměna – 1000 exp., 1250 exp., 2000 exp., 1000 exp.


Nájezdníci

Nájezdníci drží jako rukojmí dvě ženy a Tandi, pokud se s nimi budete chtít spoji budete je muset zabít, podle mě, to ale není nejšťastnější řešení, nebo můžete nájezdníky vymlátit do posledního muže a rukojmí osvobodit, to už zní lépe, nemyslíte?

Vůdci – Garl
NPC – Tandi (pouze místní)
TH – Tandi
Questy – Zachránit Tandi, Připojit se k nájezdníkům, Zabít Garla v pěstním souboji
Odměna – 500 exp. + 400 exp. za dovedení do Shady Sands, 500 exp., 250 exp.


Kráter

Z této vojenské základny pochází zakladatelé Bratrstva Oceli, pokud se chcete stát členem Bratrstva dostanete za úkol sebrat věci z mrtvoly v energozbroji, pokud sháníte nějaké vybavení na základně je ho spousta. Je zde vysoká radiace, proto baštěte Rad X.

Vůdci – superpočítač ZAX
NPC – N/A
TH – N/A
Questy – Obnovit dodávku energie a získat přístup do 5. patra
Odměna – oba za 1000 exp.


Shady Sands

Menší město mezi Vaultem 13 a Vaultem 15, je tvořeno obyvateli Vaultu 15, později (F2) se rozroste v ohromnou organizaci nesoucí název New California Republic (NCR), kterou povede vámi zachráněná Tandi

Vůdci – Aradesh
NPC – Ian
TH – Aradesh
Questy – Zachránit Tandy, zastavit Radscorpiony, najmout Iana, promluvit s Katrinou, pomoci při výrobě séra, vyléčit Jarvise získaným sérem a pomoci vylepšit zemědělství ve městě
Odměna – 500 exp. + 400 exp. za dovedení Tandy do Shady Sands, 500 exp., 100 exp., 250 exp., 250 exp. a sérum, 400 exp. a 500 exp.


Necropolis

Necropolis vzniklo z obyvatelstva poškozeného Vaultu 8, které dostalo pořádnou porci radiace, proto jsou tu Ghoulové. Ghoulíci mají vodní čip, ale je to jejich jediný zdroj pitné vody, proto je třeba jim opravit rozbité čerpadlo k získání čipu, nebo je vystřílet. Také se zde setkáte se Supermutanty, nijak příjemné setkání to však nebude…

Vůdci – Set
NPC – N/A
TH – Harry a Set
Questy – Opravit čerpadlo, sejmout Supermutanty, získat vodní čip
Odměna – čerpadlo je za 1000 exp. a čip taky


Vault 13

Váš domov, bohužel vodní čip, zajišťující přísun pitné vody vypověděl službu a na vás je, najít čip nový. Dlouho se ve Vaultu nezdržujte, nic tam nenajdete a všichni jsou na vás jak na cizího a nejvíc ten namyšlenej šedivej trotl.

Vůdci – Vaultmaster
NPC – N/A
TH – Vaultmastera
Questy – najít čip, uklidnit rebely, najít zloděje vody a zničit vůdce a zdroj mutantů
Odměna – vůdce a zdroj za 10000 exp., uklidnění rebelů 750 exp., čip 75000 exp. a zničení zlodějů 500 exp.


Vault 15

Sousední vault Vaultu 13, bohužel jej obyvatelé opustili, založili město SHad Sands a Vault schátral, takže pokud byste čekali, že by tady váš hrdina našel čip, tak nenašel. Je tu pár věcí do začátku, nic velkého. K prozkoumání spodních pater budete potřebovat lano.

 

Vůdci – N/A
NPC – N/A
TH – N/A
Questy – Dostat se do velína
Odměna – 500 exp.

 


ZákladnaZákladna

Zdroj supermutantů, na povrchu je silná obrana základny, proto, jsteli jeho členem, si můžete vyžádat pomoc od Bratrstva, ve vnitř vás čeká tuhý boj s hordami supermutantů. Celá základna je zabezpečována červenými a žlutými magnetickými polemi, červená se nedají odstranit, ale projít se ztrátou bodů, žlutá se dají odstraňovat požitím kleští.

Vůdci – Poručík
NPC – N/A
TH – Poručík
Questy – Oklamat stráž rádiem, vypnout ochranné pole, poslat Mr. Handyho dokončit úkol, vyslechnout rotzhovor poručíka s dětmi katedrály o Vaultu 13, zničit základnu
Odměna – 1500, 800, 1000, 1000 a 10000 exp.