Perky

Tabulka Perků

Název

Popis

Vyobrazení

Action Boy

Přidá jeden AP, který můžete na cokoli co si zamanete.

Adrenaline Rush

Když vaše Hit Pointy klesnou pod 1/2 přidá vám tento perk +1 k ST.

Awareness

S tímto perkem víte, co má protivník v ruce za zbraně a počet jeho HP.

Better Criticals

Účinnost kritických zásahů se zvyšuje o 20%, neovlivní však pravděpodobnost kritického zásahu.

Bluff Master

Pokud vás načapají při kradení, nic vám nehrozí (asi)

Bonehead

Unconscious -50%

Bonus HtH attacks

Údery beze zbraně a se zbraněmi na blízko stojí o jeden AP méně

Bonus HtH Dem.

15 % k zranění v boji bezezbraně

Bonus Move

20 % Akčních bodů do pohybu

Bonus ranged Damage

15% bonus k zranění zbraněmi na dálku

Bonus Rate of Fire

Stisknutí spouště stojí o 1 AP méně.

Bracing

+2 k ST při střelbě ze stoje

Brown Noser

Přidá 1 bod na skilly, při postupu na každý další level

Compperension

Získáte o 50 % více skill bodů při čtení knížek

Concerous Growth

+2 Heal Rate

Crazy Bomber

Při neúspěšném zneškodňování pastí nebouchají

Demolition Expert

Extra Damage z exposivními zbraněmi

Die Hard

Pokud máte pod 20% života získáte +10% k rezistencím

Dodger

Přidá +5 k vašemu AC

Drunken Master

Když se opijete získáte +20% k Unarmed

Educated

+2 Skill body navíc každý level

Explorer

Větší šance nalezení speciálních lokací

Faster Healing

+2 k rychlosti uzdravování

Flexible

Kleknutí/lehnutí stojí o 1 AP méně

Flower Child

50 % menší pravděpodobnost závislosti

Gain …

Přidá +1 k nějaké vaší vlastnosti.

Ghost

20 % k sneak

Gunner

O 10% větší šance zásahu z auta

Healer

4-10 HP navíc, když uzdravuje

Heave Ho

+2 ST při manipulaci s vrhacími zbraněmi

Here and Now

Okamžitě postupujete na další level

Hit the Deck

O 1/2 menší zranění ze země

HtH Evade

Pokud máte obě ruce prázdný, bonus na 1/8 unarmed skillu na AC

Lead Food

O 25 % zvýší rychlost řízeného auta

Leader

Charisma min 6. – Všichni v partě ve vaší blízkosti dostanou +1AP +5 AC

Lifegiver

Každý level získáte o 4HP více

Light Step

O polovinu menší pravděpodobnost spuštění pasti.

Living Anatomy

10% k doctor +5% ke zranění živým bytostem

Loner (jen pokud jste samostatní!)

Bonus 10% ke skillům, pokud jedete na vlastní pěst (samostatně)

Medic

10% k First Aid a Doctor

More Criticals

Máte o 5% vyšší pravděpodobnost kritického zásahu.

Mr. Fixit

10% k Repair a Science

Mutate!

Jednu Traitu změní na nějakou jinou

Negotiator

+ 20% k Barter

Night Vision

o 20 % ubere tmy v noci

Pack Rat

Můžete nosit o nějaké to kilo navíc.

Psychotic

2x efek psycha, 1/2 efekt ostatního

Pyromanic

Extra poškození se zbraněmi založenými na ohnivém poškození

Quick Pockets

Každá akce v inventáři stojí o 1 AP méně

Quick Recovery

Rychlejší vstávání po sražení na zem

Rad Resistance

+15% rezistence proti radioaktivitě

Road Warrior

Řízení a střílení z auta bez postihů

Salesman

+20% k Barter

Scout

Snadněji nachází speciální lokace

Sharpshooter

Máte bonus +2 k zasažení vzdáleného cíle

Snakeater

+ 25 % k poison resistance

Sniper

Každý zásah se střelnou zbraní je kritický

Stat!

Používání doktorského náčiní je o 2 AP levnější

Steady Arm

-1AP na Burst, pokud stojíte

Stonewall

Menší pravděpodobnost vašeho Knock outování

Strong Back

Podobné jako Pack Rat, můžete nést o 50 Kg navíc.

Stunt Man

25 % méně od explosiv +10% k Pilot

Swift Learner

Při získání zkušeností jich dostanete +5% navíc.

Tag!

Dostanete 1 tag navíc

Team Player

To samý co loner, ale tentokrát ve skupině.

Thief

10 % sneak, steal, lockpick

Tough Hide

+15AC +10 ke všem rezistencím (supermutant)

Toughness

+10% damage rezistence

Tunnel Rat

Chození v dřepu je rychlé jako chůze

Way of the Fruit

Něco se žraním ovoce, co sem moc nepochopil, stejně na to potřebujete vysokou charismu.

Weapon Handling

+3 ST k manipulaci se zbraněmi


 

 

Nejvýhodnější / K ničemu

Tabulka Trait

Název Popis Vyobrazení

Bloody Mess

Nic to neulehčí ani nepřitíží, ale pokud máte sadistický sklony, bude se vám to líbit.

Bruiser

-2 AP + 2 ST tak tohle rozhodně neberte!!!

Fast Metabolism

Zhoršuje rezistenci vůči otravě a radiaci, ale na oplátku se uzdravujete rychleji

Fast Shot

(pokud hodláte používat výhradně dávkovací zbraně)

Použití zbraní stojí o 1 AP méně , ale nemůžete mířit, pokud hodláte fušovat do těžkých zbraní, není lepší volba ( sniperům nedávat!!)

Finesse

(pro týmového snipera štěstí min 6)

10% větší šance krit. zásahu, ale snižuje o 25% poškození, dobrá věc pro týmového snipera snipera

Gifted

(Vždycky! Bez toho ani na krok!!)

+1 na vlastnosti na oplátku -10 každý skill a každé kolo o 5 bodů na skilly méně (dotáhete inteligencí) BERTE VŠEMA DESETI!!!!!!!!!! Pokud to nevezmete, přijdu vás v noci strašit!!!!!!!!!!!!!

Good Natured

Jelikož by vaše postava by měla být hlavně bojově laděná, protože doktorů je všude dost, ale na dobrýho vojáka nenarazíte , je poměrně zbytečné přidávat si + 10 skillů na First Aid, Doctor a Barter na úkor bojových dovedností.

Heavy Handed

V boji na blízko nezasáhnete tak často, ale pokud ano tak je to drtivé

Chemical Reliant

Větší efekt drog, stimpaků atp. zato ale máte 2x větší pravděpodobnost závislosti

Chemical Resistant

1/2 účinku stimpaků a drog, 50% menší pravděpodobnost závislosti

Jinxed

Často vám něco upadne, a tím ztratíte tah , soupeři jsou na tom sice podobně, ale zvolit tuto traitu je pěkná blbost

Kamikaze

Bonus 25% k poškození, ale vaše AC je redukováno pokud si myslíte, že postavu udržíte z dosahu nepřátel, klidně ji dejte

Night Person

V noci +1 Vnímání a +1 k Inteligenci přes den -1, pokud chcete všechny mise odehrát v noci, poslužtesi .

One Hander

Umíte lépe používat jednoruční zbraně, dvouruční vám moc nejdou neberte pokud chcete používat těžké zbraně

Skilled

+5 ke skillům každý level, ale perk dostanete až 1 za 4 levely neberte ani kdyby ste měli u hlavy bouchačku!!!

Small Frame (jen v týmu)

Menší nosnost, ale +1 AG (bod můžete dát do něčeho jiného) – celkem dobrá věc pokud hrajete s více postavami